Dwa łyki statystyki – dlaczego opakowania dla e-commerce zyskują zawrotną popularność?
Doświadczenia roku 2020 spowodowały duże zmiany w wielu obszarach naszego życia. Spowodowana pandemią izolacja wywołała gwałtowny wzrost obrotów sprzedaży internetowej.
Sprzedaż online stała się zatem wybawieniem i nową nadzieją dla wielu firm. A jej wzrost w 2020 roku przekroczył 20 % względem roku 2019, co więcej 27% konsumentów przyznało, że robią zakupy przez Internet z obawy przed zarażeniem się. Więcej w Internecie zaczęli kupować i kobiety (31%) i mężczyźni (22%); zwłaszcza mieszkańcy dużych miast (aż 42% więcej niż przed rokiem!).
Co więcej – jak przewidują specjaliści – po ustaniu pandemii większość klientów przynajmniej w części asortymentu najprawdopodobniej pozostanie przy e-handlu, odkrywszy jego liczne korzyści.
Gdzie wysyłka, tam i opakowania dla e-commerce
„Gdzie drwa rąbią, tam wióry lecą”, a gdzie w grę wchodzi wysyłka produktów, tam potrzebne są solidne personalizowane opakowania dla e-commerce.
Nasze najczęściej wybierane produkty to:
- opakowanie zbiorcze fefco 201, które charakteryzuje się mocną konstrukcją ze sztywnej tektury falistej, ma podwójnie wzmocnione ściany, dlatego jak najbardziej może być opakowaniem wysyłkowym. [link z miniaturką do szarego opakowania bez druku],
- opakowanie fasonowe z nadrukiem fefco 427 [link z miniaturką do opakowania z nadrukiem na białym]
- opakowanie produktowe z nadrukiem dwustronnym fefco 215[link z miniaturką do opakowania z nadrukiem dwustronnym]
Wszystkie są zoptymalizowane pod względem katalogu FEFCO oraz ECMA.
Do mniejszych przesyłek oferujemy koperty tekturowe [link]. W naszej ofercie mamy też opakowania premium Rigid Box dedykowane do pakowania prestiżowych produktów mających niepowtarzalny design.
W naszej ofercie znajdują się także wszystkie inne materiały niezbędne do pakowania przesyłek: papierowa taśma do pakowania, papier pakowy, wypełnienie opakowań tekturą makulaturową… [linki do taśmy, papieru pakowego, wypełnień]
[Grafika24: zdjęcia wypełniaczy, taśm i pozostałych akcesoriów]
[Słowa Kluczowe, alt=”do wpisania po audycie SEO”]
Fulfillment – nie tylko opakowania dla e-commerce
[Grafika25: profesjonalny magazyn/sortownia e-commerce]
[Słowa Kluczowe, alt=”do wpisania po audycie SEO”]
Czasem zamówienia płyną tak wartko, że… aż trudno z nimi nadążyć. Naszym celem jest kompleksowe wsparcie klienta, dlatego CustomPack może dla Państwa realizować i świadczyć także pełen fulfillment polegający na przyjęciu i magazynowaniu wyrobu gotowego klienta, wsparciu w działaniach marketingowych, sprzedażowych oraz logistyce, czyli pakowaniu produktów w spersonalizowane opakowania dla e-commerce, ich wysyłkę oraz obsługę zwrotu i wszelkie powiązane usługi dodatkowe.
Proste jak konstrukcja… opakowania dla e-commerce
Nasze opakowania dla e-commerce zamawia się w bardzo prosty sposób:
- Klient wpisuje wymiary opakowania oraz nakład.
- CustomPack online w kilka sekund rysuje siatkę opakowania, wykonuje precyzyjną impozycję na arkuszu oraz dobiera odpowiednią technologię zadruku i cięcia.
- W ten sposób klient błyskawicznie otrzymuje najlepszą możliwą wycenę, zoptymalizowaną pod kątem nakładu oraz siatkę wykrojnika – tak aby od razu móc zacząć projektowanie swojej grafiki nadruku.
Zobacz jak łatwo to zrobić w CustomPack tutaj. [link do strony zrób to]
Gra w zielone
Zaczęliśmy od statystyk, zakończmy „na zielono”: ponad 90% surowców użytych do produkcji naszych opakowań pochodzi z recyklingu, a 100% wyprodukowanych przez nas opakowań kartonowych nadaje się do recyklingu.
CustomPack to pewny i odpowiedzialny partner e-commerce, który dba o środowisko i ceni zrównoważony rozwój. Nasze opakowania kartonowe to Twój ekowizerunek, a nasz wstęp do odpowiedzialnego biznesu!