Materiały reklamowe z tektury
Choć dla wielu firm jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych w strategii marketingowej są social media, to fizyczne reklamy wciąż cieszą się niesłabnącą popularnością. Docierają one lepiej do potencjalnych zainteresowanych w sklepach, na ulicy czy w przestrzeni publicznej w ogóle. To jednak, jaką formę przyjmie taka reklama, ma ogromne znaczenie. Dużą popularnością cieszą się materiały reklamowe z tektury. Dlaczego? Na to i inne pytania odpowiadamy w tym artykule. Przeczytaj go już teraz!
Dlaczego materiały reklamowe z tektury się opłacają?
Z jednej strony – materiały tego typu są po prostu tanie. Niezależnie od tego, jaki tekturowy czy kartonowy produkt będzie ich nośnikiem, z pewnością taka inwestycja będzie tańsza od zakupu wielu innych odpowiedników. Jednak opłacalność papieru ma również inny wymiar – ekologiczny.
To prawdopodobnie jeden z najłatwiej recyklingowanych surowców, jaki istnieje. Naturalnie – warunkiem ponownego przetworzenia jest stosowanie np. klejów, które nie są toksyczne. Z drugiej strony – nic też nie stoi na przeszkodzie, by taki nośnik powstał z materiałów już przetworzonych. Tym samym nie trzeba ścinać nowych drzew! Ponadto – recykling tego surowca pochłania znacznie mniej zasobów niż np. plastik.
I co najważniejsze – wiedzą o tym także klienci przywiązujący dużą uwagę do idei ekologii. Tekturowe materiały reklamowe więc są lepiej przez nich postrzegane. Za tym idzie zaś większa szansa na sprzedaż produktu lub usługi.
Standy tekturowe i nie tylko
Gdy już wiesz, że to rozwiązanie się opłaca – pora przejść do tego, co może być nośnikiem Twojej reklamy. A akcesoriów wykorzystywanych w marketingu, które zostały wykonane z tektury, jest naprawdę wiele!
Dużą popularnością w ostatnim czasie cieszą się np. tekturowe standy. Podobnie jak szyldy, mogą zachęcać do wkroczenia w progi restauracji czy kawiarni. Dzięki specjalnej obróbce papieru cechuje je odporność m.in. na działanie czynników atmosferycznych. Tekturowe standy są także coraz popularniejszym rozwiązaniem na wszelkich targach. Warto również zwrócić uwagę na wykonane z kartonu ekspozytory, dzięki którym można zaprezentować wiele towarów w tym m.in. książki, artykuły biurowe, kosmetyki i wiele więcej.
Produkty te mają kilka znaczących przewag nad ich odpowiednikami z tworzywa. Oprócz tego, że są tańsze i ekologiczne, to cechują się zbliżoną odpornością. Ponadto są bardzo lekkie i łatwo je złożyć. W razie konieczności zaś, gdy np. materiały te są nieaktualne – wystarczy je oddać do ponownego recyklingu.
Pudełka wysyłkowe jako nośniki reklam
Warto pamiętać, że nie tylko standy mogą spełniać funkcję reklamy. Także m.in. pudełka fasonowe wysyłkowe, a nawet prostsze pudełka klapowe będą nośnikiem atrakcyjnej reklamy. Takie opakowanie przechodzi wielokrotnie z rąk do rąk, dzięki czemu kontakt z nazwą firmy, jak i logo mają ludzie na różnych etapach wysyłki. Może to więc stanowić sposób na dotarcie do nowych klientów, ale i ugruntowanie świadomości istnienia marki również u docelowych odbiorców.
Dzięki zaprojektowaniu pudełka od podstaw, co łatwo zrobisz sam, masz szansę całkowicie spersonalizować jego wygląd, dodając atrakcyjne i ważne treści. Numer telefonu, adres e-mail, inne dane kontaktowe aż w końcu – hasło przewodnie firmy – to tylko niektóre elementy, jakie warto zamieścić na opakowaniu, a jakie przyciągają uwagę i mogą zachęcić do bliższego zainteresowania się ofertą przedsiębiorstwa.
Sprawdź ofertę CustomPack i wybierz najlepsze materiały reklamowe z tektury!
Produkty z tektury odkrywane są na nowo. Nie tylko jako opakowania, ale i nośniki treści marketingowych. Są tanie, odporne na wiele negatywnych czynników, a przy tym – przyjazne środowisku. Same w sobie więc informują o wartościach wyznawanych przez samą firmę. Jeśli i Ty przymierzasz się do zamówienia tekturowych standów lub potrzebujesz pudełek do wysyłek – sprawdź ofertę CustomPack! Znajdziesz u nas wiele interesujących propozycji.