Regulamin Serwisu CustomPack.pl
- Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z portalu internetowego dostępnego pod adresem CustomPack.online, zwanego dalej Portalem. którego właścicielem i administratorem jest Sprzedający zwany dalej również „CustomPack”.
- Właścicielem i administratorem portalu jest Sprzedający zwany dalej również „CustomPack”.
- Informacje o produktach i usługach zawarte na stronie internetowej Sprzedającego, a w szczególności opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny stanowią, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, zaproszenie do zawarcia umowy.
- Zasady korzystania z Portalu
- Warunkiem złożenia zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza, w tym podanie aktualnego adresu e-mail.
- Założenie zamówienia oznacza akceptację treści niniejszego Regulaminu.
- Klientami Portalu mogą być wyłącznie osoby prawne oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą. Klientem Portalu nie może być osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej.
- Sprzedający może pozbawić Klienta prawa do korzystania z Portalu w przypadku stwierdzenia naruszenia Regulaminu przez Klienta. Klient, który został pozbawiony prawa do korzystania z Portalu, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Sprzedającego.
- Klient Portalu nie może:
- dostarczać i przekazywać treści niezgodnych z przepisami prawa, np. treści propagujących przemoc, naruszających dobra osobiste,
- korzystać z Portalu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie,
- rozsyłać lub umieszczać w ramach Portalu niezamówionej informacji handlowej (spam),
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Portalu jedynie w zakresie własnego użytku,
- korzystania z Portalu w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Procedura zamówienia (zawarcia Umowy sprzedaży)
- Przedmiotem zawarcia Umowy sprzedaży są produkty zamieszczone w Portalu, których właściwości zostały podane przez Sprzedającego na stronie Portalu.
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży należy wybrać produkt na stronie CustomPack.online, podać jego wymiary oraz ilość zamówienia, prawidłowo wypełnić formularz oraz złożyć Zamówienie.
- Ostatnim krokiem w procedurze zamówienia jest „Podsumowanie zamówienia”, który jest propozycją zawarcia Umowy sprzedaży i zawiera podsumowanie parametrów złożonego zamówienia takich jak: przedmiot zamówienia, łączną cenę, dane fakturowania i dostawy oraz czas realizacji zamówienia.
- Zamówienie zostanie przekazane do realizacji w momencie: gdy Klient dokona akceptacji wszystkich przesłanych plików graficznych oraz płatność za zlecenie zostanie zaksięgowana na koncie Sprzedającego (dla zleceń opłaconych przelewem lub przy wykorzystaniu systemu „PayPal” oraz „PayU”)
- Złożenie zamówienia przez Klienta i/lub akceptacja przez Klienta wszystkich przesłanych plików graficznych stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedającym Umowy sprzedaży zarówno już opłaconych lub z opcją „płatność przelewem”, oznacza przekazanie Zamówienia do realizacji i uniemożliwia rezygnację z druku.
- Z uwagi na fakt, iż właściwości produktów sprzedawanych w Portalu są ściśle określone przez Zamawiającego, niemożliwe jest odstąpienie Klienta od Umowy.
- Zamówienie, które nie zostało opłacone lub jest z opcją „płatność przelewem” ale nie dostarczono do zamówienia kompletu prawidłowych informacji, ważne jest przez 30 dni, po upływie których może zostać usunięte z konta użytkownika.
- Z klientami, którzy złożyli zamówienie i je opłacili, ale nie dokonali akceptacji plików, po 30 dniach od momentu zaksięgowania płatności na koncie, skontaktuje się konsultant w celu uzgodnienia dalszego postępowania.
- Dokonanie płatności możliwe jest przed akceptacją plików graficznych. W ciągu siedmiu dni od momentu zaksięgowania płatności na koncie, CustomPack wystawi fakturę zgodnie z przyjętymi zasadami księgowymi.
- Zamawiający może anulować Zlecenie opłacone przelewem, ale tylko do momentu akceptacji plików graficznych.
- Klient, który opłacił anulowane Zlecenie przelewem, najdalej w ciągu14 dni roboczych otrzyma zwrot środków pomniejszonych o koszty administracyjne wynikające z czynności, jakie CustomPack musi podjąć by anulować rozpoczęty proces realizacji zlecenia oraz o koszty materiałów. Wspomniane koszty zostaną podane przez CustomPack indywidualnie i mogą wynosić o 50% wartości zamówienia.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dokładne terminy realizacji oraz godziny zamknięcia przyjmowania zamówień do realizacji określone są oddzielnie dla każdego produktu na stronie Portalu.
- W przypadku zamówienia na kwotę powyżej 100 000zł brutto, Sprzedający może zażądać podpisania umowy w wersji papierowej.
- Sprzedający ma prawo do zlecenia wykonania zamówienia podwykonawcy. W tym przypadku całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosi Sprzedający.
- Dostawa
- Bezpłatna dostawa produktów ograniczona jest do obszaru Unii Europejskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Płatna dostawa jest możliwa do zrealizowania na całym Świecie. W przypadku dostawy poza granicami Unii Europejskiej, koszt dostawy ustalany są indywidualnie z Klientem.
- Dostawa zamówionych Produktów odbywa się za pomocą firm kurierskich.
- Termin wysyłki określony jest dla poszczególnych Produktów odrębnie i przedstawiony na Portalu CustomPack.online.
- Klient ma obowiązek dokładnego zapoznania się z przedstawionymi na Portalu terminami wysyłek. Sprzedający dopełni wszelkich starań, by zrealizować i wysłać Zlecenie w podanym terminie. Sprzedający dopuszcza możliwość nieterminowej realizacji Zlecenia wynikającą z powodu wystąpienia nieoczekiwanej zwyżki produkcyjnej, maksymalnie o 5 dni roboczych. Opóźnienia w realizacji zleceń wynikające ze wspomnianych powodów nie pociągają za sobą odpowiedzialności odszkodowawczych Sprzedającego względem Klienta. Gdy zwłoka spowodowana przyczynami powyżej przekroczy 5 dni, Klient może otrzymać rekompensatę w wysokości 1% wartości umowy za każdy jej dzień powyżej. Łączna wartość rekompensaty ograniczona zostaje do 5% wartości umowy.
- CustomPack dopuszcza możliwość nieterminowej realizacji Zlecenia wynikającą z przyczyn losowych i niezależnych od CustomPack, takich jak: braki w dostawach energii elektrycznej lub sygnału internetowego; opóźnienia występujące po stronie dostawców przesyłek czy awarie urządzeń używanych w toku procesu poligraficznego. Opóźnienia w realizacji zleceń wynikające ze wspomnianych powodów nie pociągają za sobą odpowiedzialności odszkodowawczych CustomPack względem Klienta, jak też nie uprawniają Klienta do odstąpienia od umowy.
- Ceny i metody płatności
- Ceny produktów podane są w wybranych walutach i zawierają: koszt obsługi Zamówienia, koszt Produktu, pakowania, kartonu i podatek VAT, o ile w opisie Produktu nie zaznaczono inaczej. Podane ceny nie zawierają kosztów dodatkowych opcji niestandardowych, takich jak: dopłaty za wskazane godziny dostawy, dopłaty za wysyłkę na wiele adresów.
- Płatności za Zlecenie można dokonać za pomocą płatności online w systemie PayPal oraz PayU w tym: kart kredytowych i płatniczych lub szybkim przelewem online oraz przelewem tradycyjnym,
- Dane osobowe Klientów dokonujących płatności poprzez system PayU są przekazywane spółce PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, jako administratora danych (60-324 Poznań, ul. Marcelińska 90), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399. Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez PayU S.A.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z nieterminowego przesłania danych przez zintegrowane systemy płatnicze.
- Dokonując zamówienia lub zakupu w serwisie CustomPack.online Klient automatycznie wyraża zgodę na otrzymywanie faktur oraz faktur korygujących w postaci elektronicznej.
- Materiały do druku
- CustomPack nie odpowiada za ewentualne naruszenia praw autorskich oraz treść materiałów przesłanych przez Klienta. Jeżeli jednak Zlecenie będzie zawierało treści niezgodne z prawem lub naruszające normy obyczajowe, CustomPack ma prawo odmówić jego realizacji.
- CustomPack nie ponosi odpowiedzialności za błędy merytoryczne lub ortograficzne znajdujące się w treści projektu graficznego.
- Materiały, które CustomPack otrzymuje od Klienta, powinny być przygotowane według instrukcji opublikowanych na Portalu.
- Aby ograniczyć ewentualne błędy, które mogą powstać w trakcie pracy z plikami graficznymi, CustomPack bezpłatnie udostępnia na stronie narzędzia i aplikacje umożliwiające sprawdzenie poprawności przygotowania pliku do druku. W przypadku niezgodności danych przesłanych przez Klienta z instrukcją umieszczoną na Portalu, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany, co jest jednoznaczne z warunkową lub negatywną weryfikacją plików graficznych.
- CustomPack nie ponosi odpowiedzialności za akceptację przez Klienta plików błędnie przygotowanych do druku i zawierających na przykład nieprawidłowe zastosowanie warstw, zadruk białym kolorem itp. W przypadku akceptacji takiego pliku następuje przekazanie Zlecenia do realizacji.
- CustomPack nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji Zamówień wynikające z niedostarczenia przez Klienta poprawnych danych.
- Dane przesyłane do CustomPack archiwizowane są przez 6 miesięcy, od ich ostatniego wykorzystania w Zleceniu. Po tym terminie są usuwane z systemu.
- Reklamacje
- Warunkiem przyjęcia reklamacji jest przesłanie drogą mailową na adres info@custompack.online pisma reklamacyjnego zawierającego numer reklamowanego zamówienia, opis stwierdzonej niezgodności oraz zakres żądania reklamacyjnego.
- Ostateczny termin zgłoszenia reklamacji upływa w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki przez Klienta.
- Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 7 dni roboczych od momentu jej zgłoszenia. Powyższy termin jest nieprzekraczalny dla udzielenia odpowiedzi będącej podstawą do dalszego postępowania reklamacyjnego. W celu zakończenia postępowania reklamacyjnego możliwa jest sytuacja, w której Klient zostanie poproszony o odesłanie części bądź całości nakładu zrealizowanego zamówienia. W przypadku gdy zgłoszenie reklamacyjne będzie wymagało dostarczenia dodatkowej dokumentacji lub wyjaśnień ze strony Klienta, Sprzedający jest zobowiązany skierować korespondencję e-mailową wskazując elementy wymagające uzupełnienia, a Klient jest zobowiązany przesłać je w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania e-maila. Po tym czasie postępowanie reklamacyjne zostaje zakończone a reklamacja uznana za oddaloną.
- Reklamacje przyjmowane są w dni robocze do godziny 15.00. Te, które wpłyną w danym dniu po tej godzinie, będą uznawane za złożone w kolejnym dniu roboczym.
- Ze względu na różnice technologiczne, wynikające ze sposobu wyświetlania kolorów przez większość monitorów a technologią druku (w której wykorzystywana jest przestrzeń barwna CMYK) porównywanie kolorystyki wydruku z kolorystyką prezentowaną na monitorze jest niepoprawne technologicznie. Brak zgodności kolorów wydruku z obrazem ekranowym nie może być więc powodem do zgłoszenia reklamacji.
- W przypadku reklamacji, Sprzedający może zażądać od Klienta zwrotu całości lub części nakładu. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - koszt przesłania zwrotu ponosi Sprzedający.
- Reklamacje związane z uszkodzeniem przesyłek zostaną rozpatrzone na podstawie protokołu szkody sporządzonego wspólnie z kurierem przy odbiorze przesyłki. Brak protokołu szkody może stanowić podstawę do odmowy uwzględnienia reklamacji przez Sprzedającego.
- Maksymalny poziom rekompensaty za reklamowane zlecenie nie może przekroczyć 100% jego wartości.
- CustomPack ponosi odpowiedzialność wyłącznie za własne działania i zaniechania. CustomPack nie ponosi odpowiedzialności za skutki działań lub zaniechań osób trzecich, w szczególności za opóźnienia w przekazywaniu środków przez instytucje finansowe oraz przewoźników, przez których realizowana będzie dostawa produktów do Klienta.
- Postanowienia końcowe
- Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedającym a Klientem będzie Sąd właściwy dla miejsca siedziby Sprzedającego.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Faktury elektroniczne
- Klient zobowiązuję się przyjmować faktury, o których mowa w pkt.8.1 powyżej w formie papierowej, w przypadku, gdy przeszkody techniczne lub formalne uniemożliwiają przesłanie faktur drogą elektroniczną.
- Sprzedający prześle faktury drogą mailową na podany w zamówieniu adres email.
Definicje
- Klient – osoba prawna a także osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą dokonująca Zamówienia w ramach Portalu.
- Sprzedający- oznacza firmę EMB GROUP Grzegorz Rosa z siedzibą w Warszawie przy ul. Korkowej 35/97, o numerze identyfikacji podatkowej NIP: 8262018614,
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego CustomPack.online.
- Portal – serwis internetowy dostępny pod adresem CustomPack.online za pośrednictwem, którego Klient może składać Zamówienia.
- Produkty - materiały i usługi będące przedmiotem obrotu w ramach działalności Portalu CustomPack.online.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedającym, a Klientem, z wykorzystaniem portalu CustomPack.online.
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Zamówienie – zwane również Zleceniem: oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość towaru.
- Proces zakupowy - ścieżka zakupowa od momentu wybrania produktu do momentu złożenia zamówienia.
- Dzień roboczy – oznacza dzień pracujący wg kalendarza dla Rzeczpospolitej Polskiej oraz wszystkie zgłoszenia w tym dniu złożone do godziny 12.00. Te, które wpłyną w danym dniu po tej godzinie, będą uznawane za złożone w kolejnym dniu roboczym.